Lahit היא חברה מובילה בתחום שירותי הניקיון לעסקים, עם מעל 500 עובדים שמשרתים מאות עסקים בכל רחבי ישראל. בתחילת הפרויקט, ערכנו ניתוח מעמיק של תהליכי המכירות, ניהול הלקוחות והחיוב בחברה. הבנו את הצורך בשיפור היעילות והסנכרון בין כל תהליכי העבודה והמערכות כדי להתמודד עם היקף הפעילות הגדל.
Lahit נתקלה באתגרי ניהול לידים שמגיעים ממקורות שונים, כמו מודעות ממומנות, שותפים ופעילות דלת לדלת. בנוסף, נדרשה מערכת ניהול לקוחות וחשבוניות אוטומטית שתסנכרן בין פעילות המכירות והחיוב, תוך שמירה על דיוק ויעילות בתשלומים ובמעקב אחריהם.
ביצענו בנייה של מערכת CRM למכירות המותאמת לצרכי Lahit, הכוללת צינור מכירות לניהול כל הלידים, שליחת הצעות מחיר וחשבוניות, תזכורות למעקב, חתימה דיגיטלית ועוד. בנוסף, פיתחנו מערכת לניהול לקוחות וחשבוניות, המסונכרנת עם חשבונית ירוקה ומבצעת חיוב אוטומטי חודשי לכל לקוח, עם התראות אוטומטיות ב-WhatsApp ובמייל.
הקמנו עבור Lahit מערכת CRM המנהלת את כל הלידים המגיעים מכל המקורות השונים, כולל תזכורות למעקב אחר לידים, יצירת הצעות מחיר וחשבוניות בלחיצת כפתור, וחתימה דיגיטלית. המערכת מאפשרת לאנשי המכירות לעקוב בצורה מסודרת אחר כל ליד ולוודא שכל תהליך המכירה מנוהל ביעילות.
החלק המרכזי בפרויקט היה בניית מערכת לניהול לקוחות וחשבוניות. המערכת מסונכרנת עם חשבונית ירוקה ומבצעת חיוב אוטומטי חודשי לכל לקוח, תוך שליחת תזכורות אוטומטיות ב-WhatsApp ובמייל. בנוסף, יצרנו לוח מחוונים לניהול הקבלנים המאפשר לעקוב אחר ההכנסות מכל קבלן ולחשב את התשלום החודשי לכל אחד מהם.
האוטומציות כוללות יצירת תזכורות אוטומטיות, שליחת חשבוניות, ניהול תשלומים ותקשורת עם לקוחות ב-WhatsApp ובמייל. כל אלה מאפשרים לחברה לייעל את התהליכים הפנימיים ולהתמקד בצמיחה ובהרחבת הפעילות.
בסיום הפרויקט, Lahit נהנית ממערכת CRM מתקדמת שמנהלת את כל תהליך המכירה בצורה מסודרת ויעילה, מערכת ניהול לקוחות וחשבוניות אוטומטית שמספקת תזכורות ותשלומים מדויקים, ושיפור משמעותי ביכולת לנהל את ההכנסות והתשלומים בצורה אפקטיבית. המערכות החדשות מסייעות לחברה לשמור על סדר ודיוק, לשפר את חוויית הלקוח ולהתמקד בצמיחה.
© כל הזכויות שמורות ל-Otherwise ליאור אזולאי. אין להשתמש, להעתיק, לשכפל בטקסטים, תמונות או אלמנטים גרפים המוצגים באתר זה. הצהרת נגישות